ПРЕМІЯ HR-БРЕНД:
ЯКИМ МАЄ БУТИ БРЕНД РОБОТОДАВЦЯ, ЩОБ ЗАЛУЧИТИ Й УТРИМАТИ

Чим запам'яталася головна HR-подія року, які проекти отримали премії,
і що потрібно робити, щоб ваш — був серед них

ПРЕМІЯ HR-БРЕНД 2018 – ЦЕ

367 учасників
45 проектів
25 партнерів
12 нагород
9 годин конференції
59 публікацій у ЗМІ
> 230 постів
у соціальних мережах
365 днів підготовки
Премія HR-бренд – це єдиний незалежний конкурс HR-проектів, який з року в рік показує, як розвивається бренд роботодавця і змінюються підходи в рекрутменті. Тільки тут можна дізнатися, до яких рішень вдається бізнес сьогодні, щоб завтра в своїй команді бачити кращих. Тільки тут можна надихнутися останніми трендами hr-брендингу та інсайтами в пошуку й утриманні талантів. Тільки тут кращі роботодавці діляться досвідом впровадження кейсів, які реально працюють.
Вячеслав Сотник, директор із маркетингу та PR HeadHunter Україна

Традиційна Премія HR-бренд давно вийшла за межі типової конференції, на якій роботодавці презентують свої HR-кейси

«Ця грандіозна подія та справжнє HR-show з року в рік збирає кращих гравців бізнесу. Вони показують успішні практики з пошуку та залучення талантів, виводять бренд роботодавця на новий рівень та своїм прикладом демонструють твердження про те, що HR – це ключовий ресурс будь-якої компанії, диригент змін зі стратегічним мисленням та сучасними підходами в роботі».
Премія HR-бренд 2018

Історія Премії у цифрах і фактах

Те, що говориться у вас за спиною, і є ваша репутація. Едгар Хоу

У наш час за допомогою смартфона все, що тебе цікавить про роботодавця, можна з'ясувати протягом 10 хвилин. Пошукач стає все більш вимогливим у своєму виборі, тому формування репутації компанії серед своїх співробітників – внутрішніх клієнтів – має таке ж значення, як робота над її іміджем в очах своїх споживачів і зовнішніх клієнтів. Для компаній, в яких люди вважаються найбільшим активом бізнесу, хороший HR-бренд – дуже корисний ресурс, в який варто інвестувати. Саме такі роботодавці потрапляють у ТОП рейтингів. Саме такі роботодавці беруть участь у Премії HR-бренд. І саме до таких роботодавців стукають кращі фахівці.

48

компаній, які отримали спеціальні нагороди

8

років

262

номінанта

312

проектів

220

учасників

28

компаній, які перемагали повторно

90

компаній-переможців

55

компаній, які брали участь повторно

Конкурси серед роботодавців у світовій практиці – не новинка

ТОП-500 роботодавців світу за версією Forbes Американський журнал Forbes, досліджуючи HR-бренди компаній, щорічно публікує на сторінках свого видання ТОП-500 найкращих у світі роботодавців.

ТОП-100 роботодавців Канади за версією The Globe and Mail У Канаді, наприклад, вже 19 років вибирають 100 кращих роботодавців, список публікують у популярному журналі The Globe and Mail, а підсумки конкурсу підбивають на Саміті кращих роботодавців.

Премія HR-бренд – конкурс кращих HR-кейсів України, Білорусі, Казахстану та Росії На пострадянському просторі наймасштабнішим і єдиним у такому форматі конкурсом репутації компаній є Премія HR-бренд. Її проводять в Україні, Казахстані, Росії та Білорусі.

Кращих українських роботодавців Премією HR-бренд нагороджують з 2011 року. Щорічну подію організовує HeadHunter Україна. За 8 років проект значно виріс: як кількістю учасників, так і якістю проектів номінантів.

Проекти Номінанти
34 27 2011
42 32 2012
50 38 2013
28 25 2014
45 36 2015
27 26 2016
42 38 2017
44 40 2018
Лариса Онипко, керівник Премії HR-бренд
«Премія HR-бренд» давно переросла формат конкурсу проектів по роботі з персоналом українських компаній. Ця найочікуваніша подія щороку залучає все більше учасників, створює нові актуальні номінації, стежить і аналізує тренди і формує тенденції на ринку праці. За 8 років існування Премії було подано 312 HR-проектів, а загальна кількість учасників переступила позначку в 200 компаній з різних галузей. Ми бачили ефективні кейси управління персоналом, інноваційні освітні програми, унікальні корпоративні соціальні ініціативи, технологічні цифрові рішення і проекти інклюзивного працевлаштування».
Премія HR-бренд 2011-2017

Погляд зсередини

Розкіш – це коли зворотний бік такий же гарний, як і обличчя. Коко Шанель

Зустрітися з HR-командами і знайти в кожному проекті те, що чіпляє, сформувати склад журі та організувати те саме вирішальне засідання, розглянути пропозиції партнерів і організувати wow-подію для всієї бізнес-спільноти – лише вершина айсберга завдань, які стоять перед організаторами Премії HR-бренд. Про зворотний бік заходу – той, що стоїть за яскравою картинкою, радісними усмішками і спалахами камер, – розповідають рідко. Але за Премією стоять люди, про роботу яких ми не можемо не розповісти.

Про журі

Журі Премії – це 10 авторитетних експертів, думці яких довіряє ринок. Для більшої об'єктивності список формується із фахівців з різним галузевим досвідом і щорічно частково оновлюється. Членом журі може стати HR-практик, консультант, бізнес-експерт, представник медіа з будь-якої індустрії. Основна вимога – бути готовим приділити час проектам: вивчити, проаналізувати, оцінити, дати коментарі та рекомендації, особисто бути присутнім на зустрічах, засіданнях і підбитті підсумків Премії. Серед HR-спільноти організатори проводять опитування, в ході якого із запропонованого списку експертів можна вибрати члена журі Премії або запропонувати свого кандидата. Голова журі виконує особливу роль: координація роботи, спілкування з аудиторами, контроль за об'єктивним і прозорим оцінюванням проектів.

Журі Премії HR-бренд 2018

Михайло Колісник Професор з фінансів Львівської бізнес-школи

Маріанна Хоніна Директор та засновник DEVELOR Ukraine

Роман Бондар Управляючий партнер партнёр ODGERS BERNDTSON

Наталія Галунко Начальник департаменту менеджменту персоналу UKRSIBBANK BNP Paribas

Андрій Кривокоритов Засновник та СЕО групи компаній «Брейн Сорс Інтернешнл»

Ольга Прохоренко Директор департаменту персоналу Національного банку України

Тетяна Гончар Директор з персоналу Смарт-Холдинг

Ярослава Лоянич Викладач програм President MBA та EMBA в KMBS

Про участь

Для участі в конкурсі необхідно подати заявку та презентацію проекту. При цьому приймаються реальні проекти, реалізовані номінантами за останні півтора року, або довгострокові трансформаційні проекти, у яких є зріз стану до впровадження, проміжні результати реалізації і результативність за підсумками проекту. Компанія може подавати кілька проектів, при цьому важливо розуміти, що в одній номінації може бути представлений тільки один проект від учасника.

Основних номінацій – всього чотири:

  • СВІТ (проект, реалізований в Україні і як мінімум в одній іншій країні)
  • УКРАЇНА (проект, реалізований у декількох регіонах України, включно з Києвом)
  • РЕГІОН (проект, реалізований в одному або декількох регіонах України, крім Києва)
  • СТОЛИЦЯ (проект, реалізований у Києві та Київській області)

Спеціальні номінації:

  • «DIGITAL В HR»
  • «СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ РОКУ»
  • «ДЕРЖАВА ЯК РОБОТОДАВЕЦЬ»

Спеціальні номінації можуть пропонувати партнери Премії.

Свої проекти номінанти презентують під час підсумкової конференції Премії HR-бренд. Останні кілька років HeadHunter відзначає нагородами найкращі презентації проектів, які за підсумками онлайн-голосування визначають учасники на підсумковій конференції Премії.

Кращі презентації проектів на думку учасників Премії HR-бренд 2018

Interpipe
comfy
Укртелеком

Про оцінювання

1

Оцінювання проектів журі за 10-бальною шкалою.
Критерії оцінювання:

  • актуальність
  • сучасність методів реалізації
  • ефективність
2

Визначення середнього арифметичного усіх оцінок

3

Візування оцінок, визначення переможців на фінальному засіданні журі

4

Нагородження переможців на щорічній підсумковій конференції Премії

Журі Премії HR-бренд 2018 про оцінювання

Михайло Колісник – Голова журі Премії HR-бренд 2018, професор з фінансів Львівської бізнес-школи
Роман Бондар, журі Премії HR-бренд 2018, керуючий партнер ODGERS BERNDTSON

«Лично я при оценивании обращал внимание на 3 элемента:

1) насколько инструмент рекрутмента, представленный в проекте, вписывается в общую систему, частью чего он является;

2) насколько проект с помощью диджитализации изменил качество процесса, повлиял на сокращение людей, которые вовлечены в HR-процессы, эффективность и скорость их работы, дейтаманинг;

3) связанность проекта с бизнесом, где HR берёт на себя простую, но прикладную задачу: увеличить эффективность работы сейлз-команды, изменить качество обслуживания клиента или повлиять на качество других элементов».

Наталія Галунко, журі Премії HR-бренд 2018, начальник департаменту менеджменту персоналу UKRSIBBANK BNP Paribas

«Моими фаворитами были прикладные и прагматичные проекты, которые позволяли организациям решить наболевшие проблемы, и в итоге – изменили организацию, повысили качество продаж и были сфокусированы на линейном уровне. Также я восхищалась глобальными масштабными проектами КСО, новинками в систематизации обучения, которые используют HR-команды для того, чтобы её перезагрузить».

Ярослава Лоянич, журі Премії HR-бренд 2018, викладач програм President MBA і EMBA в KMBS

«Оценивая проекты с точки зрения системной логики, я немного расширила для себя актуальность. Я обращала внимание на масштабность проекта и его нацеленность на долгосрочный эффект. Меня поразило то, как участники подтягиваются с помощью своих проектов к более зрелому поведению в работе с людьми. Мне очень нравится также всё, что связано с диджитализацией, когда проекты направлены на упрощение взаимодействия работодателя по привлечению талантов в компанию, или адаптационных мероприятий при создании среды развития обучения».

Про організацію

Сніжана Яблунівська, менеджер Премії HR-бренд

«З першого погляду здається, що Премія HR-бренд – масштабний, але точковий захід: мовляв, пройшов у грудні і до наступного грудня забули. Насправді активна робота починається вже в січні: ми їздимо на зустрічі з майбутніми номінантами, готуємо нові візуальні рішення, проводимо переговори з потенційними партнерами та багато іншого. Ну, а після офіційного старту прийому заявок у лютому нова Премія починається офіційно.

З лютого до грудня ми встигаємо провести як мінімум 5 HRD-серед і 5 навчальних проектів Bicycle – усі ці заходи дозволяють нам підтримувати постійний контакт з нашою аудиторією, консультувати новачків про участь у Премії, знайомити їх з проектами-переможцями і надихати HR-ів розповідати про свої досягнення, ділитися успішними HR-кейсами з ринком.

Із серпня починається гаряча, але дуже класна і цікава пора – номінанти активно подають свої заявки, партнери визначаються з масштабами своєї участі в Премії, йде формування команди Журі. У вересні за один тиждень, наприклад, приходять до 10, а іноді й більше нових номінантів і вливаються в уже стрімкий потік роботи. Це більше 100 осіб у щоденних комунікаціях.

За 3 місяці до Премії вся команда HeadHunter працює в посиленому режимі. Ну а за 2 тижні до самого заходу ми включаємось у режим 24/7. Це адреналін, перевірка на компетентність і вміння вирішити питання тут і зараз. Але найважливіше у цьому – в день Премії зупинитися, подивитися на повну залу усміхнених людей і надихнутись на те, щоб зробити наступну Премію ще краще».

Діджиталізація, гейміфікація та концепція спільноти.
Хто зайняв перші місця Премії HR-бренд 2018

Номінація «Регіон»
«Розрахувати не можна вгадати. Де поставити кому?» Як HR-аналітика зберігає життя та здоров’я людей.

Більша частина 73 000 співробітників ДТЕК задіяні на виробництві чи видобуванні ресурсів. Не дивлячись на важливість ефективності, ключовий пріоритет для нас, щоб кожен співробітник після зміни цілий та здоровий повернувся додому.

Наша найбільша мета - звести травматизм до 0 до 2030 року. Шлях до цієї цифри ми почали з глибокого та масштабного дослідження, щоб зрозуміти, хто та чому порушує. Задача на 2017-2018: впровадити інструмент HR-аналітики, який буде визначати порушників.

Номінація «Столиця»
JOB BOT

Salateira стала першою українською компанією в ресторанній сфері, що запустила співбесіди за 90 секунд за допомогою Job Bot. Ми почули молодь та розробили продукт, який піклується про їх особистий час. Ми залучили молодь, яка знаходилася у пасивному пошуку роботи. Ми перемогли страх проходження першої співбесіди з менеджером з персоналу. Ми показали, що онлайн співбесіда - це легко, весело та не страшно.

JOB BOT - це новомодний тренд з великими перспективами. Штучний інтелект більш ефективний у порівнянні з традиційними методами пошуку кандидатів. 

Номінація «Україна»
Онлайн-практика

В основі проекту - бажання створити умови і залучити студентів в будь-яких точках України отримати додаткову освіту ще до закінчення навчання у вищому навчальному закладі, пройти практику і отримати можливість працевлаштування в найбільшому банку України; створити унікальну базу кандидатів, що постійно поповнюється, для заповнення вакантних позицій в Банку. Для реалізації ми створили сучасну, унікальну онлайн-платформу для практики в банку, що забезпечує високу якість підготовки практикантів і задовольняє потреби студентів, вишів і банку.

Нам вдалося створити затребувану систему практичної підготовки студентів вищих навчальних закладів в онлайн-режимі, в якій вже пройшли навчання понад 100 тис. зацікавлених студентів. Онлайн-практика сьогодні забезпечує нам безперервний потік мотивованих кандидатів в банк, за допомогою яких закривається більше третини зовнішніх вакансій, а імідж банку як роботодавця серед студентів в банківській галузі стабільно на першому місці (за опитуванням опитуванням Ernst & Young «Кращий роботодавець»). 

Номінація «Світ»
Майстерність лінійного менеджменту

Майстерність Лінійного Менеджера - це проект, який допоможе нам досягнути наші високі амбіції. А також, цей проект є відмінним прикладом того, як HR в організації може не просто вирішувати конкретні проблеми сьогодення, а усвідомлено робити стратегічний вибір для того, щоб будувати довготривале успішне майбутнє компанії.

Основне досягнення проекту в тому, що для величезної, динамічно зростаючої, багатокультурної компанії, що складається з неоднорідних бізнес сегментів, нам вдалося:

  • сформулювати чіткі і прозорі очікування від роботи Лінійних менеджерів;
  • створити систему вимірювання результативності Лінійних менеджерів;
  • розробити сучасні інтерактивні навчальні рішення;
  • і, найголовніше, - втілити Майстерність Лінійного Менеджера у повсякденне життя багатотисячної організації по всьому світу за досить короткий термін.

Приймання заявок на участь у Премії HR-бренд триває
12 грудня 2019 року продовжиться історія Премії
Стань її частиною та розкажи про успіх свого HR-бренда